О рецептима

Судећу по броју прегелданих страница новоосноване рубрике 'уради сам' стекла сам утисак да широм српског говорног подручја има пуно људи који уживају у справљању занимљивих производа за негу у домаћој радиности. Такође видим да највећи број читалаца долази из Србије. Будући да врло добро знам каква је ситуација у Србији када су у питању цене и доступност квалитетног материјала, трудићу се да прилагодим све рецепте могућностима просечног српског купца. Жао ми је наравно, што то у старту умањује број рецепата који могу да поделим са читаоцима, али ипак мислим да је смисленије постовати рецепте који људи заиста могу да направе, него ставити списак гомиле егзотичних састојака о којима већина људи може само да сања, бар у овом моменту. Када видим да статистички пресек показује више од стотину читалаца у иностранству, поставићу и неке рецепте прилагођене датом тржишту.

Овим постом хтела сам само да огласим захвалност свим читаоцима, и да најавим да ћу у будуће постовати бар један рецепт месечно за неки различити козметички препарат који сами можете направити. Следећи рецепт - балсам за усне, следи већ сутра!

уља: јојобино, рицинусово, авокадо, слатког бадема


Edit 25.12.2012.
Ок, можда ипак нисам стигла да постујем један рецепт месечно, али ипак успевам некако. За сада из рубрике 'уради сам' можете прочитати рецепте за:


И из рубрике 'кухињица':

3 коментара

  1. Jako volim da pratim vas rad,cak sam i dobila zelju sama da probam da pravim sapune. Pisite nam to vise saveta o pravljenju sapuna. Puno hvala

    ОдговориИзбриши
  2. Jako volim da pratim vas rad jako mi se svidja i sama cu pomocu vasih saveta probati da napravim sapun. Stavljajte sto vise postova sa savetima puno nam znace. Isto vise fotografija

    ОдговориИзбриши
  3. Zdravo Jelena hvala sto pratis blog. Postovala bih ja i vise, ali me uvek ogranicava cinjenica da vecina sastojaka koje ja koristim svakodnecno, u Srbiji (i regionu) jednostavno nije dostpuna uopste, a to u znatnoj meri smanjuje kreativne mogucnosti. S druge strane, vise mi je preselo da primam mejlove gde me ljudi i za najjednostavnije sastojke pitaju gde ih mogu kupiti. Postavicu nekoliko recepata tokom naredne godine, samo se nadam da cu stici sve sto sam planirala.

    ОдговориИзбриши