Milky Way revamped

Никако не могу да се смирим. Стално измишљам неке нове комбинације боја и материјала, сваког дана ми по икс пута на памет падају различите идеје. Неке запамтим, неке шкрабам около на свим папирићима који ми дођу под руку, неке и нацртам чак. Од како сам почела са овом авантуром, ретко сам дуплицирала дизајн. Из неколико разлога. Кад сам се преселила из Србије, једва сам дочекала да живим у нормалној земљи одакле ћу моћи да наручујем најлуђе сировине од мојих омиљених добављача. И тако је то и кренуло, мало по мало, ја постала незасита, а идеје се гомилале пропорционално са пакетима сировина које сам наручивала.

Током прошле године, испробала сам неколико нових модли, о чему сведоче и фотографије на пређашњим постовима. Одлучила сам се ипак, да стандардизујем облик сапуна, колико толико, из неколико разлога. Прво, дрвена модла коју сам у мају добавила из Немачке, прави сапуне савршених димензија по неком мом виђењу, а могу се поуздати у резултате чак и када користим нова мирисна уља или сапуњам на високим температурама. Под овим мислим, да се увек могу поуздати да ће се читава векна подједнако загревати током гел фазе, те ће и боја и чврстоћа на крају бити хомогеније. Друго, бескрајно је лакше сечење векнице. И на крају, једноставније ми је паковање и прорачун димензја папира и налепница када имам стандардизован производ.

Међутим, негде на јесен сам увидела да ја овако како сам кренула са експериментисањем, могу у недоглед да идем и да би било боље да се ограничим на неку стандардну линију. Божић је био најбољи тест, те сам тако у јануару ако се сећате Новогодишњих одлука, решила да задржим једну сталну линију и повремено убацим ограничене линије сапуна. 

Одлучила сам се да прво дуплицирам Milky Way јер је убедљиво фаворит код купаца од свих сапуна које сам икада направила. И старо и младо се лепи за њега, и што је занимљиво, поготово мушкарци. Ваљда их мирис подсећа на детињство, шта ли. :) Направила сам овај сапун још половином јануара, али ето никако да стигнем да постујем. Све се трудим да уз фотке имам шта и да кажем, да не буде само ’бум-трас еве вам га на’, да објасним причу, идеју иза сапуна, мада не знам, можда по мало смарам. Ви реците кад постанем досадна. 

Већ сам поменула у наградној игри да је један део награде био и Milky Way сапун у новом руху. Хтела сам да постујем пар речи и фотографија о новом руху сапуна. Одлучила сам да изменим мало шему боја, и да избацим рендани глицерински сапун који је био украс. Хтела сам да постигнем мало светлији изглед, да би сапун и визуелно више подсећао на мед и млеоко. У принципу волим да се играм са глицеринским сапуном ради постизања визуелног ефекта који се никако не може добити са другом врстом сапуна. Можда се сећате како то изгледа на Energy сапуну, то ми је један од омиљених примера. Међутим, на овим златним фрцоклама (прозирни глицерински сапун обојен златним силикатним прахом), златна текстура се није добро видела када сам сапун изрендала. 
Ево пар фотки крајњег резултата:

Фришка векница...
Задржала сам основну идеју таласастих слојева. By the way, не волим да правим равне слојеве, некако ми то изгледа сувише стерилно и комерцијално. Од боја, у светлијем слоју је TiO2 и ситно млевене овсене пахуљице, у тамнијем - жути оксид.

У акцији....
Волела бих да је сапун задржао ове дивне крем нијансе. Авај, како то увек бива са свим мирисним уљима која садрже ванилин, сапун ће неумитно временом потамнети у разноразне браонкасте нијансе. Дакле, овако је сапун изгледао након 24 часа проведених у модли...
Та-да!
... а овако је изгледао након месец дана сушења.

Milky Way 2012
Чекам коначно пролећно светло да могу да направим нормалне фотографије у башти. Све ове зимске фотке неизбежно су попримиле неку сивкасто плавичасту нијансу и то ми се уопште не допада. Освежићу пост чим будем имала нове фотографије.

 Првобитна верзија изгледала је овако:

Milky Way 2011
Мени се ова нова верзија тренутно више допада, али ко зна, можда се опет предомислим и променим нешто када распродам ову туру. Какво је ваше мишљење?

7 коментара

  1. Vidi stvarno,koja razlika! Čitala sam o vanilinu,ali prvi put vidim tu razliku u boji 'na delu'.

    Čini mi se da su slojevi na 'mladjem bratu' diferenciraniji i ima ih više,pa glasam za njega.
    I da,svidjaju mi se dimenzije tvojih sapuna (koje su?) ,nekako su taman za rukovanje pod tušem.
    Iako je tvoja ruka jedino referentno telo na fotkama za procenu dimenzije,meni se čini da je ta modla baš taman.
    Bilo bi lepo da se dobitnica
    javi sa svojim komentarom,da čujemo kako uživa koristeći poklon.

    ОдговориИзбриши
  2. Da, kada su u pitanju slatka MU, tu nema spasa, sva ce potamneti, sto u mnogome ogranicava mogucnosti za dizajn.

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se svidja i ova novo lansirana verzija, trud ti se bas isplatio! Uzgred fotografije su ti sasvim OK.

    ОдговориИзбриши
  4. Dobitnica se javlja. :)
    Sapun je stvarno divan, od kako je stigao samo njega i koristim.
    Sto se tice rukovanja pod tusem, tu mogu samo delimicno da vam pomognem, jer sam ga vec prvog dana isekla na pola i dala sestri (kako da je odbijem). Ona je takodje odusevljena. :) Sa tom polovinom koju koristim se lepo rukuje, mada verujem da i sa celim sapunom nema problema.

    Hvala jos jednom na pokloncicima. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Sirota ja pročitala Milky Bar i poludela od sreće...a onda još više, kad sam shvatila da neko kod nas sam pravi prirodne sapune. Gde može ovo da se proba?

    ОдговориИзбриши
  6. @ maja, prevideh pitanje, izvini. Dimenzije su oko 7x6,5-7x2,5 cm
    @mojemakaze, drago mi je da uzivas u nagradama!
    @iva, dobrodosla! Bas sam malocas citala tvoj poslednji post. Taman se zabrinuh da ne planiras da se vracacs u blogosferu! :) Sto se tice sapuna, ja trenutno ne zivim u Srbiji. Dolazim povremeno, i donosim ih sa sobom. Prethodno najavim na blogu, pa zainteresovani mogu da rezervisu. Onda isporuka post ekspresom, a u BG moze licno.

    ОдговориИзбриши